top of page
  • Facebook
  • Linkedin

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro službu Placený, vzdělávací seminář.

I. Základní ustanovení

Poskytovatelem služby je Ivo Neuwirth, Výškovická 136, Ostrava 30, 700 30, IČ 02808404

Uživatelem je jakákoli právnická či fyzická osoba, která si službu objedná. 

Poskytovatel a Uživatel jsou dále označováni též jako Smluvní strany.

II. Definice pojmů

Služba Placený, vzdělávací seminář je produkt, který si uživatel objednává přes server Webmeeting. Link na tento server může umístěn na webu poskytovatele, nebo sociálních sítích.

III. Uzavření smlouvy a ukončení smlouvy

Na základě vyplnění registračního formuláře k placené vzdělávací aktivitě vstupují Smluvní strany do smluvního vztahu, jehož předmětem je dodání Služby v časovém rozsahu 2-3 hodiny a s obsahem dle definice produktu.

Uživatel může smlouvu vypovědět písemně (elektronicky) zasláním oznámení o ukončení smlouvy na adresu ivo.neuwirth@seznam.cz z emailu, který Uživatel zadal při registraci. Smlouvu lze vypovědět nejpozději 48 hodin před konáním semináře.

Poskytnutí Služby nebude uskutečněno, pokud nebude realizovaná platba ze strany Uživatele

IV. Cena služby Placený, vzdělávací seminář

Cena Služby se řídí aktuální cenou vzdělávací aktivity na další měsíc, který je dostupný na stránkách Poskytovatele 

Cena za poskytnutí služby je splatná předem, nejpozději 24 hodin před konáním semináře.

V. Co služba Placený, vzdělávací seminář umí

Video   – umožňuje zobrazovat video z webkamery přednášejícího nebo případně všech připojených účastníků

Prezentace  – umožňuje zobrazovat prezentaci běžných formátů ideálně ve formátu PDF posluchačům

Kreslení do prezentace – umožňuje zvýrazňovat důležité části prezentace a zlepšuje interaktivitu prezentací

Chat – umožňuje textově komunikovat mezi všemi posluchači a přednášejícími

Hlasová komunikace   – umožňuje hlasovou komunikaci mezi všemi posluchači a přednášejícím

Sdílení obrazovky  – umožňuje sdílet obrazovku přednášejícího pro všechny posluchače

Poznámky  – umožňuje zapisovat poznámky do chatu

Hromadná komunikace  – umožňuje komunikaci všech účastníku mezi sebou

Rychlé spojení   –  ke spojení stačí poslat pozvánku e-mailem i v průběhu on-line setkání

Ankety   –  možnost kladení dotazů přednášejícím pro posluchače pro zvýšení interaktivity prezentace

Možnost dotazů na přednášejícího –  možnost kladení dotazů na přednášejícího do chatu

VI. Práva a povinnosti smluvních stran

Poskytovatel zajistí provoz služby Uživatele dle nabídky na daný měsíc.

Uživatel je povinen hradit poplatky za užívání Služby.

VII. Využití elektronické platební brány pro pro placená setkání Uživatele

Pro příjem plateb od Uživatele za přihlášení se k Službě, pořádané Poskytovatelem je využívána elektronická platební brána pays.cz

VIII. Ochrana osobních údajů

Poskytovatel zpracovává osobní údaje poskytnuté Uživatelem za účelem poskytování služeb pro Uživatele. Osobní data jsou zabezpečována na nejvyšší možné úrovni. Poskytovatel se při zpracování dat řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a obecným nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů.

IX. Závěrečná ustanovení

Všechny spory, které by mohly vzniknout z této smlouvy nebo v souvislosti s ní budou rozhodovány věcně a místně příslušným soudem v České republice.

Otázky v těchto Všeobecných obchodních podmínkách neupravené se řídí Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. v platném znění.

V Praze dne 26. 4. 2021

bottom of page